måndag 31 maj 2010

Självplågeri


Varför gör jag så här? Sitter och läser Katrins blogg om hennes mardrömsförlossning... fy alltså, jag önskar att jag aldrig började! Gaaah jag är så trött på alla skräckhistorier jag hittills (oftast mot min vilja) fått lyssna på... Fast den här gången läste jag ju helt självmant men ändå.

Vill inte tänka hur vidrigt det kommer vara, hur förbannat ont det kommer göra och på alla möjliga hemskheter som kan ske. Nä, när det gäller förlossningen vill jag inte gå efter mottot; "prepare for the worst" - tvärtom, jag vill försöka vara positiv, stark och så lugn jag bara kan. Hur lätt nu det är...


Så här såg det ut i morse uppe vid huset
Frost och 2 grader!
Jag i min fina NZ mössa (endast för farmen!). Jag sa till C som har en likadan att jag hellre haft Sweden på min haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar