torsdag 24 juni 2010

Tröttis


Fick iallafall middag till sist, även om både jag och C var sura, arga och nästintill svimfärdiga när vi kom till restaurangen. Efter den några sushibitar och favoriten Chicken Udon blev vi på bättre humör. Nu är jag så trött att ögonlocken håller på att trilla ner.. Snacka om att behoven är på basnivå såhär under graviditeten - så länge jag har mat och en säng är jag nöjd typ haha.

Imorrn ska jag till doktorn tidigt på morgonen innan min yoga så sovmorgon funkar inte - bäst att försöka komma i säng tidigare än midnatt ikväll.

Imorgon kväll börjar årets Queenstown Winterfest, en 10 dagars festival som inleds med fyrverkerier (och stort party såklart!). Vi ska in o kolla på fyrverkerierna men sen blir det nog en lugn kväll, behöver all sömn jag kan få innan måndag...

Här nere vid hamnen går fyrverkerierna av stapeln kl 18 imorrn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar