fredag 2 juli 2010

Oh härliga svenska frukost

... som jag älskar dej! Haha lite väl känslosamt kanske men helt sant. Jag äääääälskar frukost. I Sverige that is. Kan inte bestämma mej för vad som är bäst, det grova brödet, filmjölken eller alla goda pålägg som finns.. Alltihop tror jag!

Om nån timme ska mamma o jag upp till mormor och ta en fika innan det bär av till Stockholm. Är lite orolig att vi ska bli stående halvvägs på motorvägen med en trasig bil men hoppas inte. Mammas pärla sjunger nämligen på sista versen och är inte van med längre turer så jag övervägde faktiskt att hyra bil ett tag men vad fasiken, ska ju vara i Sthlm hela helgen och det känns onödigt att ha en hyrbil ståendes på parkeringen.

Uppdatering: ändrade mej o kom fram till att jag hellre har en hel bil på parkeringen än en halv längs motorvägen - hyrbil bokad!

Nu drar morsan o jag ut på roadtrip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar