torsdag 11 november 2010

Morgonstund

Blev inte riktigt lika bortskämd i natt med sömn, plutten somnade redan vid sju medan jag och C inte kom i säng förrän elva sen blev det att gå upp vid två. Sen dröjde det visserligen tills halv sex innan det började gnälla från sängen bredvid så jag ska inte klaga. Ammade, bytte blöja och ammade lite igen tills liten satt i halsen och kräktes - så blev till att byta pyjamas och amma en liten skvätt igen. Efter det somnade L men själv hade jag hunnit bli hungrig och såg inte poängen med att lägga mej igen. Så nu sitter jag här med en stor kaffe och funderar över hur jag ska lägga upp min dag..

Vill så gärna åka o träffa M och hennes lille B i Norrtälje men vet inte om jag vågar mej ut på dom isiga vägarna? Kanske tinar det upp framåt eftermiddagen eller så får vi helt enkelt skjuta på det några dagar igen. Inte lätt när man ska ses med två lillpluttar och dessutom bor i olika städer, det är så mycket som ska klaffa jämfört när man bara hade sej själv att tänka på!


Foto från i förrgår då det snöade hejvilt -
ett antal barnvagnar körde fast utanför vårt fönster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar