onsdag 29 december 2010

Xmas Day

... Nu är det ju visserligen snart nyår men då internetåtkomsten inte varit den bästa så kommer inläggen lite sporadiskt (och försenade!). Vi firade jul uppe i Queenstown med Camerons familj hos C:s kusin. Här är hela familjen Laird samlade, och så jag då - fortfarande ogift ;) 

Lägg märke till hur vi tittar in i olika kameror, jag är den enda som kollar i min egen haha


Saknar verkligen att kunna blogga dagligen samt vara i kontakt med vänner och familj oftare! Den 5:e januari har vi iallafall blivit lovade att internetföretaget ska göra ett andra försök att installera bredbandet. Sist var dagen innan jul och då var det oturligen nog för dåligt väder..

Imorgon åker vi upp till QT igen, L ska röntgas för att se att hans höfter nu är stabila som dom ska. Skenan kastade vi så långt åt %&%# som vi bara kunde för 2 veckor sedan :) Underbart att äntligen slippa den! L älskar att kunna röra sej fritt, nu har vi börjat ordentligt med dagliga "tummy-drills" och det går framåt även om han fortfarande protesterar högljutt efter en stund och vill komma upp. Förhoppningsvis leder ilskan till att han snart rullar runt själv till rygg :)

Nu ska jag stoppa ner min lille plutt i vagnen och traska upp till "Huset utan Internet" haha.. Funderar på att köra till Riverton och gå en promenad längs havet. Behöver komma ut och röra på mej, suttit inne alldeles för mycket dom senaste dagarna då det antingen ösregnat eller varit storm. Men idag är det sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar