söndag 10 april 2011

Jag tar tillbaka vad jag sa...


Är inne på min tredje kopp kaffe för idag..

..om att jag inte skulle klaga på att vara här nere på farmen. Det är så förbaskat tråkigt att jag inte vet vad jag ska göra av varken mej eller Lewis! Allt jag gör är att äta känns det som, och L verkar gå i mammas fotspår för han vill konstant ha nåt att tugga eller suga på här nere - tristess tror jag visst det kallas.

Nä om man skulle ta och gå ut och traska en sväng kanske, L ser ut som han är redo för en tupplur i vagnen. Solen här nere är dock allt annat skön, den bränner som inget annat så det gäller verkligen att "cover up" . Som tur är bär det av upp till QT igen imorgon efter att vi haft möte med vår farm bank manager. Och på tisdag flyger vi som sagt till Auckland, med det i minnet ska vi nog överleva denna dag haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar