måndag 16 november 2009

Too many secrets

Börjar känna mej en aning stressad över allt som är inplanerat före jul. Framförallt alla hemligheter som jag inte kan avslöja för Cameron! Den största är såklart att vi flyger till Australien den 3:e.. något jag har som avsikt att hålla hemligt ända tills den 1:a, då älsklingen fyller 30. En annan sak jag lovat att inte avslöja är att hans bästis B med flickvän J kommer ner från North Island söndagen före hans födelsedag. Och C har sagt flera gånger nu att det skulle vara kul att anordna något i anknytning till hans B-day. (Helgen efter den 1:a är ju utesluten men det kan ju inte han veta) Helgen innan är ju inge vidare heller då hans vän inte kommer förrän på söndagen, så nu återstår ju egentligen bara tisdagen vilket jag tror att det blir. Jag o V spånade lite igår och kom överrens om att drinkar o tapasmat är det enklaste och bästa alternativet, så förhoppningsvis får jag hennes hjälp med förberedelserna :)

O ja just det, har ju glömt att berätta att på torsdag flyger vi upp till Auckland tillsammans med V o T för att gå på supercross i Hamilton på lördagen. Torsdagen stannar vi alltså i Auckland för att på fredagen köra vidare ner till Mt Manganaui där vi stannar en natt (för att hälsa på C:s farmor o senare käka middag med hans vänner) - på lördagen kör vi vidare till Hamilton för Supercross och förmodligen efterfest på kvällen. Sen på söndagmorgon kör vi tillbaka till Auckland o flyger hem igen.

Aaargh jag tror jag blir galen. Nu har jag suttit i timmar o försökt boka en biljävel (ursäkta språket) men kan inte hitta nån som uppfyller killarnas krav på komfort och samtidigt är billig. Blev så sur att jag ringde C o sa att han boka en bil själv.. Lite överreaktion kanske men är så less på att sitta här framför datorn o stirra på bilar! Well, så här ser jag iaf ut idag:





Körde på snebena idag som omväxling!

Nu ska jag äta lite mellanmål innan det bär av ner på stan för att möta V. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar