söndag 21 mars 2010

Active Day

Även om det varit en rätt slapp söndag har jag lyckats klämma in lite aktivitet - ett Body Balance pass på gymmet i morse och nu senast en cykeltur med C (vi skippade promenaden). Det var blåsigt och det extra motståndet gjorde det hela jobbigare men därmed mer effektivt - sjukt skönt att trampa på tills det brände i benen! Svängde förbi mataffärn på vägen hem och handlade med oss en enkel middag som vi just ätit. Eller just o just, det var nog faktiskt mer än en timme sen - ändå sitter jag fortfarande här oduschad! Lika bra att hoppa in i duschen NU innan jag torkar fast helt. Usch vad äckligt det lät men jag är knappast klibbig längre utan mer torr vid det här laget. Okej - slutbabblat för min del innan det spårar ur ännu mer..

Tack o hej för ikväll :)



Fuskar lite med gamla bilder men jag lovar att jag inte förändrats vidare mycket..
Same bike, same helmet liksom


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar