söndag 28 mars 2010

Body Balance, Cappuchino o solskenspromenad!

Ja precis så har en del av min söndag sett ut :) Åkte ner till gymmet lite efter 10, körde rodd i några minuter innan Body Balancen startade vid halv elva. En timme senare var jag trött och skönt avslappnad i hela kroppen! Knallade in på Starbucks där jag köpte en branmuffin och en cappuchino - tyvärr var den sistnämnda inte drickbar så jag åt upp muffinen, läste klart morgontidningen och åkte vidare till BP där det blev ett andra försök :) Självklart smakade cappuchinon därifrån mycket bättre - har sällan fått en dålig kaffe därifrån!

Körde ut till Kelvin Heights där jag satte mej vid vattnet och avnjöt min varma kaffe. Var och är riktigt kallt idag, bara kring 10 grader! Nu skrattar ni väl där hemma då 10 plus säkert låter som rena sommaren haha. Sen promenerade jag runt golfbanan och blev självklart så kissnödig att jag ett tag letade efter träd att gömma mej bakom, dock utan framgång; sjön på ena sidan med massa båtar som kör förbi och golfare på andra sidan lämnar inte mycket utrymme att gömma sej! Svor lite för mej själv att jag inte fötts som kille men hann som tur var fram till dom allmänna toaletterna i slutet på promenadstråket..


Mmm härliga höstsol!

BP:s kaffe håller måttet varje gång till skillnad mot Starbucks..

Kolla in gåshuden på mina ben haha.
Ärren från när jag flög av min DH bike har fortfarande inte bleknat särskilt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar