söndag 21 augusti 2011

Något som bromsar...

Åh herregud vad trött jag är idag. Kom i säng alldeles för sent och sen när jag väl låg i sängen kunde jag omöjligt sova, låg och tänkte på en massa saker - bl.a hur jag ska fixa iordning farmhuset. Sen vaknade L några fler gånger än vanligt så nu känner jag mej minst sagt som en zombie!

Borde verkligen sätta fart och göra mej o lägenheten iordning och packa bilen innan L blir alltför trött. Stress stress jag orkar inte... Önskar jag bara kunde hoppa in i bilen och strunta i om det inte ser perfekt ut men det går ju inte ifall vår mäklare skulle dyka upp med folk när vi är borta.

Önskar även att jag kunde hälla i mej en stor fet kaffe men har bestämt mej för en koffeinfri vecka, för att se om jag ser några förbättringar i hyn (jag får finnar som en annan tonåring och är så trött på det!). Läste att koffein triggar hormonet testosteron och ökar kortisolnivåerna i kroppen som får huden att producera mera talg, vilket i sin tur kan leda till "breakouts". Värt att testa, det lär ju inte bli värre iaf.

Nä dags att dra på autoturbon och sätta fart här även om hela kroppen skriker nej.. Hörs nere på farmen nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar