torsdag 5 juli 2012

Firar med shake

Den här köpte jag åt mej själv för att fira första gympasset efter min förkylning;


Föredrar egentligen den hemmagjorda som caféet utanför gymmet gör men de var stängt så det fick bli en tetravariant. Faktiskt väldigt god för att vara färdigmixad!

Det blev mycket funktionell träning idag, och med såna vikter att jag egentligen hade kunnat köra samma pass hemma men det är så skönt att komma utanför hemmets dörrrar och slippa bli avbruten stup i kvarten! Det var tyvärr mitt sista pass på mitt 10-kort och jag funderar på att vänta tills vi kommer tillbaka från Australien och satsa på ett månadskort nästa gång istället.

Ska ju opereras nästa vecka så hinner ändå inte träna så mycket mer. Fast träning i tankarna har jag dock, håller på med ett program till en vän som jag ska börja träna i nästa vecka. Ska träffas imorgon och göra mätningar och några utvalda fitnesstest för att se hur hon ligger till :) Jag ser verkligen fram emot det här, det är roligt att få möjlighet att träna klienter IRL såväl som online!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar