tisdag 7 augusti 2012

Arg som ett bi

Ursäkta min frånvaro men jag har varit så arg, så arg så arg, besviken o ledsen hela morgonen över saker jag väljer att inte gå in närmre på. Så istället för att gå omkring hemma och sparka dammtussar och slänga porslin omkring mej (så illa var det kanske inte men ni förstår hur jag menar) så tog jag bilen och körde ut till Jacks Point. 

Helt själv för en gångs skull. Väldigt skönt! Väl där så knallade jag upp i bergen till en av Queenstown vackraste platser enligt mej. Det är svårt att vara arg där uppe när allt är så himlans breath-taking. Man får annat att tänka på helt enkelt. När jag kom hem var jag vrålhungrig så kastade i mej ett lass med spagetti och köttfärsås och nu efter en stund på egen hand, frisk luft och med mat i magen känns allt lite bättre. 

Mitt vackraste smultronställe:














I slutet av promenaden kunde jag dra på smilbanden igen :)

1 kommentar:

  1. Usch då, låter inte kul alls... skönt dock att du vet vad som hjälper i såna lägen. Jag önskar att jag också hittar ett sånt ställe nån gång. Kram! /C

    SvaraRadera