lördag 24 april 2010

Atumn



Den här härliga höstbilden knäppte jag igår vid Mt Rosa Vineyard - härliga färger eller hur!

Håller på uppdaterar min dator på alla program som försvunnit... tar sin lilla tid, datorn var så gott som tom när jag fick tillbaka den. En fördel är att man nu får bort allt strunt som legat o skräpat utan att ha blivit använt, som en storstädning hemma ungefär :)

Pratade med fina N på Skype imorse - såå kul att både ses o höras på första gången på jättelänge! Skype är verkligen toppen! Nu ska jag gå ut o ta en promenad innan det blir mörkt, egentligen hade jag tänkt sticka till gymmet men mår så mycket bättre av promenader och får ny energi på ett helt annat sätt än efter ett gympass.

Köpte dom allra första babykläderna idag - 2 små söta bodys från Baby City, lägger upp bilder senare :) Skulle egentligen ha väntat tills efter vår scan den 12:e maj men jag kunde bara inte låta bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar