måndag 26 april 2010

Dagen slutar som den började

Under en filt i soffan och med levande ljus! Dock är det totalt beckmörkt ute men regnar misstänker jag att det gör än. Blev inga boots för mej, mina patetiska vader gjorde att alla stövlar såg ut att vara felsydda! Hade lätt fått ner båda benen i en stövel om jag inte hade haft så stora fötter hehe. Det är väl där problemet delvis ligger, mina vader är för smala för mina fötter. Eller fötterna är för långa för vaderna. Ja nåt i den stilen.

Snart löser väl sej det problemet sej självt när vristerna svullnar upp till ballonger pga graviditeten - det mesta för nåt positivt med sej ;) Appropå svullnad och viktuppgång så har jag gått upp cirka 4,5 kilo so far och idag går jag in i 20:e veckan - därmed är jag halvvägs! Har äntligen fått både rumpa och bröst haha! Pratade med M på Skype tidigare o hon berättade att bloggaren och mediaprofilen Katrin Z("Fuck You Right Back)" hade gått upp hela 17 kilo när hon var i samma vecka som oss!! Jösses.. behöver ju inte oroa mej över mina 4,5 kilo med andra ord.

Nu börjar Desperate Houswifes - gotta go!

Handlingen blir bara knasigare men jag kan inte låta bli att titta varje vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar