måndag 19 september 2011

Dålig start

När ens dag börjar riktigt dåligt, då kan det ju åtminstone bara bli bättre - eller hur? Om man inte har en jäkla otur och starten sätter ribban för hur resten av dagen fortsätter förstås. Men jag väljer att tänka positivt! Hursomhelst, känner mej en aning tom på energi idag - luften har liksom gått ur mej men jag jobbar på att ladda om.

Hade verkligen en toppenhelg med allt vad det innebar, och en väldigt spännande tanke om framtiden har dykt upp. Det är yrkesrelaterat och något jag verkligen vill ska ske! Men mer om det längre fram när jag har lite mer att komma med ;)



Hej från soffan där jag gärna suttit ett tag till men det har jag inte tid för,
gäller att passa på att få saker gjort medan L sussar middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar