fredag 2 mars 2012

Annorlunda fredagsaktivitet

Det blev ett gymbesök och en stor proteinsmoothie istället för filmkväll i soffan med choklad, något jag är sjukt nöjd med! Dom senaste veckorna har jag nämligen varit så utslagen om kvällarna att jag inte orkat nån mer aktivitet än just soffhäng men ikväll ändrade brorsan på det - tack Joel!

Om det är något vi gör extra bra ihop så är det att träna - vi bara kör! Annars föredrar jag oftast att träna själv, men med J är det inget onödigt snackande eller vilande utan det är tempo och tungt som gäller när vi hamnar brevid varann i en gymlokal :)

Gissar att jag kommer sova gott i natt, om vår lille älskling tillåter vill säga.

Night night

1 kommentar:

  1. Så ljuvligt att se o höra vad ni gör gott med att bara vara med varann...Love you , mum..

    SvaraRadera