torsdag 5 april 2012

Bye bye uncle J

Idag vinkade vi farväl till bror och morbror.. Det var lite sorgset att åka hemåt ensamma i bilen, bara jag och L. Vi åkte ner till Frankton Beach där L lekte med pinnar och kastade sten ett bra tag innan det var dags för hans nap. Medan L sov i bilen (några meter från oss) käkade jag och C lunch på Hamills uteservering, bara vi två - det kändes nästan konstigt, eller i varje fall väldigt ovant!

Nu är vi alltså tillbaka i vår vardag, helt själva igen.. Det kommer kännas tomt till en början, jag har liksom vant mej vid ett fullt hus där det aldrig är tyst!  


Frankton Beach


De bästa leksakerna hittar vi helt klart i naturen..



En fröjd för ögat är det också!



Just nu är vädret perfekt här, kring 18 grader, klarblå himmel och bäst av allt;
solen är inte för stark



L ääälskar att kasta sten i vattnet, snart kastar han väl macka 
- det är mer än vad jag kan haha



Jag är nöjd med att sitta på strandkanten och heja på L:s stenkastarkonster :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar