måndag 9 april 2012

Happy!

Det kanske finns hopp för mitt missformade nyckelben ändå, upptäckte i duschen att svullnaden verkar ha gått ner nämnvärt - bara på nån dag. Konstigt, igår hade jag nämligen jätteont och var mer öm än jag varit på flera dagar. Kanske var det den sist biten av båda ändarna som läkte samman?

Under natten gick iallafall delar av svullnaden (som jag trodde var hård benmassa) ner och nu ser klumpen inte lika gigantisk ut. Nu håller jag tummar och tår för att det fortsätter i den här riktningen.. Har jag tur så slipper jag några som helst ingrepp!

Satt i bilen på vägen ner till farmen och förbannade mej själv och mina val av sporter. Sa till C att jag funderar på att sluta med DH efter det här, det trodde han dock inte på för fem öre. Han sa att jag kommer cykla igen men ta det superlugnt de första gångerna och sen successivt öka farten tills jag är tillbaka igen.. Hmm, undrar vem som får rätt?

Idag åker vi upp till QT igen - yay! Om vädret tillåter ska vi ut på en helikoptertur med V och T. Det har blivit lite av tradition varje år vid den här tidpunkten att vi packar en picnickorg och flyger upp till The Ledge. Är det inte en födelsedag i the Keast family så är det nån annan högtid som ska firas, och dom vill alltid ha med oss - och det finns ju helt klart värre saker att bli medsläpad på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar