onsdag 7 november 2012

En oplanerad dag

God morgon! Här har vi sovit ovanligt gott, L kom i säng sent men sov istället hela natten - ända fram till kvart över sju då han klättrade ur sin säng själv och sprang ut i vardagsrummet och satte på TV:n innan han kom in till oss haha. Gullunge, jag fattar inte hur det är möjligt men det känns som min kärlek för honom bara växer för varje dag! Kanske är det i takt med att hans underbara personlighet kommer fram mer och mer, hur kan jag göra annat än att fullkomligt tokälska mitt lille charmtroll?

Hur ska det då bli med TVÅ barn, mitt hjärta lär ju svälla så att det hoppar utanför bröstkorgen...

Okej, nu ska jag sluta svamla :) Vi har en dag helt utan måsten eller planer idag, det är ovanligt. Men inte ska jag sitta kvar i soffan för det, nej dags för en dusch och sen får vi se vad vi hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar