lördag 26 september 2009

Climbing Rock Here I Come!



Idag ska jag iväg o klättra med N och några andra tjejer, därför åkte jag ner på stan för att titta på klätterskor. Har nämligen hyrt svettiga begagnade skor i ett par månader nu så tyckte det var dags för ett par egna. Väl inne i butiken visade det sej att dom hade paketpris för skor, sele, kalkpåse och broms så jag kom hem med helt kit... ooops var ju inte direkt planerat men får tänka att jag sparar pengar i längden ;)

Sitter och käkar nån slags andra frukost/lunch bestående av muesli, yoghurt o nötter samt två fullkornskex med jordnötssmör o groddar.. och till det en cappuchino såklart :) N kommer o hämtar upp mej om cirka en halvtimme - är riktigt excited, första gången nånsin jag klättrar utomhus!

Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar