onsdag 23 september 2009

Square Eyes

Är vad jag börjar få nu! Har suttit här framför datorn heeela dagen snart (med undantag för ett bad och nagellacksmålande då). Så trött i huvudet. Har hittat ett hotell på Sunshine Coast som uppfyller alla mina krav; centralt, nära stranden, nybyggt, fräsch inredning, gym, bredband o ja helst havsutsikt såklart men vet inte om det är värt dom extra slantarna. För hur ofta befinner man sej faktiskt på hotellrummet? Det populäraste verkar vara self-contained units, som gör att man kan få nästan 5-stjärnig lägenhet för samma pris för ett medelmåttigt 3-stjärnigt hotellrum. Fast då får man bädda sängen och sopa upp sina brödsmulor alldeles själv förstås haha. Men inte mej emot :)

Nä nu ska jag lämna tangenterna ifred ett tag o resa mej från soffan!


Mooloolaba Beach - här bodde jag i 18 månader.
I december tar jag med mej älsklingen och åker tillbaka, denna gång utan skolböcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar