måndag 28 september 2009

Motivations boost!

Läste en av mina favoritbloggar imorse och fick en riktig kick utav detta inlägg! Kände igen mej så väl.. just det där med att veta vad man vill innerst inne men att det är något som hindrar en från att ta steget ut och VÅGA. Så känner jag just nu. Har en massa ideér men vet inte riktigt var jag ska börja . Eller jo jag vet nog faktiskt men det är som om jag sitter o väntar på det perfekta tillfället. Som så klart inte kommer uppenbara sej bara sådär utan det handlar om att tro på sina visoner och göra nåt av dem.. Läskigt värre men ibland måste man riskera lite för att vinna något. Oj snurrigt värre blir det ibland. Hoppas du förstår på ett ungefär hur jag menar.

Luktar oljefärg i hela vardagsrummet, har suttit o målat dom senaste timmarna på en stor tavla till C:s föräldrars hus. En fruktskål med päron och nektariner är det meningen att det ska bli. Mitt ena päron som jag gjorde idag ser dock mer ut som en mango konstaterar jag nu...



Två päron?

Vad som är bra med oljefärg är ju att man kan måla lager på lager - så det bli garanterat fler penseldrag innan jag är nöjd. Men inte idag! Blev ingen klättring ikväll (N kunde inte få tag i nåt rep), så jag tänkte ta en tur till gymmet nu istället. Helt slut i huvudet, mer krävande än man kanske anar att sitta o dutta med en pensel i timmar.. blir därför en skön kontrast med ett träningspass!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar