onsdag 23 september 2009

Vanligtsvis

..När C åker ner till farmen så brukar jag vara oerhört produktiv och försöka hinna med allt som jag av nån anledning inte kommer mej för med när han är hemma. Idag däremot, har jag inte gjort många knop. Vaknade med en oerhörd träningsvärk i rygg o armar efter gårdagens gympass och klättring på det! Ingen bra idé att lägga in ett rygg och armpass samma dag som man ska hänga på en vägg o klamra sej fast i några millimeters djupa grepp..

Vad jag hade tänkt att jag skulle göra idag var att skriva ihop ännu ett CV o skicka in till en ny designshop som öppnar i  stan snart. Dock inte inredning, men kläder e ju kul det med! Sen hade jag tänkt få in antingen en promenad eller ett benpass på gymmet, måla lite på oljeprojektet jag håller på med till C:s mamma samt boka hotell för älsklingen överraskningspresent i december. Oh yes. Inte en grej har jag prickat av. Om man skulle ta ett bad och måla naglarna kanske?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar