torsdag 24 september 2009

Good Morning!

Har precis bokat lägenhetshotell i Australien, det blev alla krav uppfyllda förutom havsutsikten. Kände att vi lika gärna kan gå ner på stranden om vi vill ha riktig "ocean-view", beachen ligger bara några hundra meter från vårt hotell ändå :) Nu är det bara bil kvar.. jösses det drar verkligen iväg, tur att jag hittade superbilliga biljetter iaf. Bara boende för 3 dagar kostar mer än bådas biljetter!

Magen kurrar, ska laga lite frukost till mej och älsklingen. Har en känsla att han ligger kvar i sängen i hopp om att frukosten ska vara klar när han kommer upp.. haha.

2 kommentarer:

  1. Hej Emma!
    Spännande med ny blogg efter "flytten" från metro. Å ja, metro kan vara hur segt som helst, t.o.m för mig som inte bor på andra sidan jorden. Nästan alltid får jag prova igen och igen för att få fram ett nytt inlägg. Kanske är dags att börja se sig om också kanske? Jag kommer iaf fortsätta att följa dig här på blogger. Hoppas du har det fint. Kram Martina.

    SvaraRadera
  2. Kul att du hänger med Martina! Du är ju numera en trogen läsare som jag hoppas på att behålla så länge jag bloggar :) Så mycket snabbare att komma in här, byt du med vet ja! Kram

    SvaraRadera