torsdag 30 december 2010

Blåsigt Värre

Tog mej iväg till havet tillslut men höll ärligt talat på att blåsa bort! Det var även 3 grader svalare än hemma på farmen så det var precis att det funkade med t-shirt. MEN jag ska inte klaga, det var underbart att komma ut en stund och få sträcka på benen och rensa huvudet lite :) Under promenaden somnade L så när vi var framme vid bilen hann jag göra några utfallssteg och benböj innan han vaknade - perfekt tajming!

Nu är vi uppe i Queenstown igen - sååå härligt att vara här, det är verkligen en kontrast mot livet på farmen. Det är sjukt mycket folk överallt då det är nyårsafton imorgon, lär bli full fart inne i stan som alla andra år. För oss blir det däremot lugnt, hoppas på att gå ut och äta nånstans och skåla in nyåret i (alkoholfri såklart) skumpa som jag handlat hem. Nu har jag en liten plutt som pockar på min uppmärksamhet.. Better go!

Riverton Beach igår



1 kommentar:

  1. Åh, vad underbart det ser ut! Jag börjar alltid längta efter sommaren när jag tittar in här och du har lagt upp bilder hehe.
    Hoppas ni har det toppen och får en mysig nyårsafton!

    SvaraRadera