torsdag 9 december 2010

När allt går fel

Idag har jag haft en sån dag. Önskar att jag aldrig vaknade liksom. Fast när jag tänker efter så somnade jag ju aldrig heller.. Var uppe hela natten med en liten sjuk älskling som behövde omvårdnad. Vaccinet igår fick även en liten förkylningsbacill som troligtsvis legat o lurat, att bryta ut. Följden blev hosta, snuva och högre temperatur än vanligt - allt på samma gång!

Gissar att det är sömnbristen som fått mej att fungera sämre än vanligt idag. Tog bilen in till stan (40 minuter enkel väg, det är landet det!) för att köpa fler nässugspipar och näsdroppar till L samt köpa en ny router till vårt internet som lägger av hela tiden. Sprang även in på Vodafone för att försöka få ordning på min mobil som vägrat ta emot sms sen jag hit kom. Trekvart spenderade jag därinne medan dom prövade allt, utan resultat. Eller jo, alla mina nummer och bilder blev raderade - det var resultatet. Skit rent ut sagt.

När jag kommer hem så har jag fått med mej ett modem, inte en router. O ja just det, nässugar var slut i lager på dom båda apotek jag var in på! Lyckad dag, nja..

Bara att skratta åt eländet, imorrn blir en bättre dag..

1 kommentar:

  1. Följt din blogg ganska länge nu, alltid kul läsning! Grattis till lillpojken :)

    SvaraRadera