fredag 31 december 2010

Bästa Nyåret!

Måste säga att trots att vi bara är hemma ikväll så är det mitt bästa nyår hittills! Är så lycklig över min fina familj - 2010 är verkligen året jag aldrig kommer glömma. Hur rörigt och hattigt det än varit när det gäller boende, jobb och flytt över kontineneten så har det varit värt ALLT - vi har ju fått vår lille L!

Fick en för tidig nyårspresent igår (eller en försenad julklapp, beroende på hur man ser det haha) av min fina C - örhängen i vitt guld med små diamantstenar! Han skulle åka iväg och köpa glass åt oss och när han kommer hem räcker han över påsen och säger att jag får välja smak. Men i påsen ligger inte bara två magnumglassar, utan även en smyckesask från Michael Hill...!! I'm a spoiled girl :)

Lite svårt att se kanske men jag älskar dom! Små och diskreta, precis i min smak :)

Lyckades även ta mej till hårfrisörskan dan innan jul - äntligen är det risiga frisset borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar