fredag 1 oktober 2010

Hungrig 24/7

Jag är verkligen hungrig dygnet runt! För att inte nämna hur sötsugen jag är... Mitt sockerintag är garanterat högre nu än nånsin under graviditeten då jag mådde illa så fort jag åt för mycket socker eller fett, andra bullar (helst kanel) är det nu!

Gravidkilona är puts väck så intalar mej själv att lite extra kalorier bara gör gott :) Dock längtar jag efter att komma i form och känna mej stark igen, just nu känner jag mig mest mjuk och klen.. Men än så länge håller jag mej till lugna promenader, styrketräningen får jag sukta efter några veckor till.



Hoppas på att kunna ta med mej L till en av World Class baby-klasser
om nån månad!

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att du gillar min blogg :-)

    Ser att våra barn är nästan lika gamla, och jag skrattade igenkännande när jag läste om ditt sockersug - jag är likadan! Det var likadant när jag hade fått Olle, jag åt som en häst när jag ammade (riktig skitmat ibland), men ändå rasade kilona av en!

    Ska absolut kika igenom din blogg, verkar ha samma intressen som sagt! Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Så jag kan alltså räkna med att den hunger jag känner nu kommer att fortsätta :)
    Grattis till lilla bebisen, vi längtar ihjäl oss just nu, men snart, snart är det dags för oss med.

    SvaraRadera
  3. Gud så skönt att höra att man inte är ensam!
    TYcker verkligen inte det är kul nu när man bara känner sig småfet, men tror att jag kommer att trivas bättre när jag har en rundare kula. Eller jag hoppas det i alla fall!
    Tack för alla tips också!
    Kram

    SvaraRadera
  4. hihi, jag blev också gryymt sötsugen efter förlossningen, kändes konstigt eftersom jag som du mått illa av det under graviditeten. (Fett var däremot huur gott som helst då!)
    Och du ser verkligen ut att kunna unna dig lite smarrig mamma-fika, man ser knappt att du fött barn ju :D
    Kramar

    SvaraRadera