torsdag 21 oktober 2010

On my own

Idag har jag varit iväg på en liten shoppingtur - alldeles själv! Vilken befrielse att bara ha sej själv att tänka på, varken en otålig bebis eller pojkvän att oroa sej över :) Det var iof ingen längre stund vi snackar, var borta max 1,5 timme men jag njöt verkligen av lite egentid. Hade pumpat ur en flaska utifall L skulle bli kinkig men den behövdes inte, så sparar den tills natten istället... even better!

Nu sitter jag här och sippar på en kaffe och äter resterna från igår kvälls choklad - Marabou Caramel Crisp Sensation, helt obeskrivligt god!! Min nya favorit choklad, den smälter verkligen i munnen på riktigt - köp köp köp!

4 kommentarer:

  1. Jag har det där i åtanke nu när jag fortfarande är själv med lillkillen i magen och dessutom LEDIG. Och den där chokladen -G.U.D.O.M.L.I.G.T god!

    SvaraRadera
  2. GoooooTT! Har du smakat Cookie's and cream?

    SvaraRadera
  3. Äre som på reklamen emma,att den smälter rent ut av i munen?;0)

    SvaraRadera
  4. Jag kom ihåg när jag var iväg några timmar för första gången utan Alva, då var jag också och shoppade (såklart)och blev nästan helt shoppinggalen eftersom jag inte varit i affärer på flera månader, kom hem med hur många påsar barnkläder som helst.. Och så saknade jag Alva så mycket att jag sprang sista biten hem :) Kram Elin

    SvaraRadera