tisdag 12 oktober 2010

Var tar tiden vägen?

Ännu en dag har snart gått till sin ända, alltså var tar tiden vägen undrar jag ibland?? Vissa dagar känns som om dom är slut innan jag knappt hunnit äta frukost haha.

Fast är rätt nöjd med vår dag, var ute på en lång promenad i förmiddags och nu på eftermiddagen har vi storhandlat. Efteråt avnjöt vi en latte och muffins i solen på Espresso House utanför ICA Maxi :) Däremellan har det ammats, bytts blöjor, diskats, ammats igen o ja några telefonsamtal har jag oxå klämt in. Nu ska jag vika tvätt och börja med middagen - housewifes släng er i väggen ;)

 L gör sina dagliga push-ups på vardagsrumsgolvet

1 kommentar:

  1. Finaste vännen, jag kan inte annat än att hålla med! Dagarna bara flyger fram, man hinner inte med. Just nu ligger jag i soffan med B sovandes på min mage, mysigt men man får ju kramp lite här och var efter ett tag. Jag provar att slå dig en pling imorn, saknar dig Em! Stor kram <3

    SvaraRadera