tisdag 19 oktober 2010

Top Model

Sitter i soffan med en sovande baby framför mej, och tittar på Top Model där en av deltagarna just fick spel på en annan tjej. Haha gud alltså, tack för att man slipper vara inlåst i ett hus med ett gäng galna hysteriska tjejer.. Underhållande att titta på dock :)

Idag har jag kännt mej lite less på allt, trött på alla jäkla papper som ska fyllas i, grejer som strular och går sönder o kostar en massa pengar, krångliga regler och jag vet inte vad. Har kännts lite som en uppförsbacke sen vi hit kom när det gäller praktiska grejer, börjar längta efter att slippa allt strul och komma in i vardagen på NZ.

Men efter att ha fått klaga lite tillsammans med C kändes det bättre och en blick på min underbara lille älskling (båda mina älsklingar förresten) får mej att glömma allt och istället glädjas över allt fint jag har..

Nu - mera Top Model!


Hej från soffan!

1 kommentar:

  1. Gud så vacker du är!

    Ja, jag hoppas det jämnar ut sig. haha

    Jag är dålig på att pumpa- annars är det ju en riktigt smart idé:)

    SvaraRadera