lördag 30 oktober 2010

Beach 2010!

Japp den är snart här. O nej jag är inte helt snurrig och räknat fel på vilket år det är utan syftar på att vi snart är tillbaka på NZ där det kommer vara högsommar och shorts- o linnesäsong! Gud så härligt :) Och även ett ypperligt tillfälle att jobba lite extra för att kunna vara nöjd när kläderna blir tunnare..

Var på min efterkontroll igår och sköterskan där sa visserligen att dom råder alla som blivit snittade att vänta 12 veckor med  styrketräning, men det är fritt fram för raska promenader, simning och lättare funktionell träning. Det sistnämnda la jag dit själv då jag ändå känner min egen kropp bäst och vet vad som är "lagom" när det gäller mej. Idag blev det en snabb powerwalk med några inslag av lätt jogg - underbart att komma hem svettig! Att skjuta en barnvagn framför sej i uppförsbackarna är förresten grymt för rumpa, baksida lår och även armar :)

Me in action today:


Fast tro inte att jag gått och blivit alldelles extrem med både träning och kost, ikväll blir det äppelpaj och vaniljsås till Idol - ska springa upp till affärn nu och köpa mjöl! Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar