fredag 22 oktober 2010

This is Sweden baby!

Min käre C klagar konstant om hur otroligt kallt det är så fort vi går utanför dörren haha. Det här är bara början svarar jag, vänta och se om ytterligare en månad... Fick med andra ord inte med mej honom ut på min kvällspromenix men L hade inga invändningar. Så snart mössan är på och han ligger i sin gosiga varma åkpåse somnar han!

Jag höll visserligen på att frysa rumpan av mej men det kan bero på min klädsel, thights och jeanskjol kanske inte var det mest ultimata - upptill hade jag dock dunjacka och mössa!

Kände mej så glad och nöjd där jag gick längs vattnet, tänkte på alla gånger jag gått där under sommaren med min stora mage i väntan på både L och C (som inte anlänt från NZ än).. Nu har jag båda mina älsklingar här - lycka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar