tisdag 2 november 2010

November

Visst är det ovanligt milt för att vara November? Inte mej emot, detta väder med lite solglimtar då och då får gärna hålla i sej ett tag till! Idag har jag varit SJUKT trött och övervägde ett tag att ligga kvar i sängen hela dan och äta choklad. Det gjorde jag inte som tur var, låg kvar i sängen hela dan alltså. Trotsade tröttheten och tog mej ut på en långpromenad runt hagaparken - bra val! Dock har jag ätit choklad mest hela dan känns det som. Alltså detta jäkla sockersug som jag fått sen jag började amma, det har liksom inget stopp och kryddat med sömnbrist blir det ännu värre!

Oh well finns väl värre saker att oroa sej över men lite skärpning måste det allt bli :)


Fina färger eller hur?

1 kommentar:

  1. Jag har än så länge legat hemma hela dan.... Men planen är att gå ut och promenera lite.
    låter farligt det där med extremt sockersug när man ammar; jag har ju redan maximalt sockersug nu när jag är gravid (trodde jag) -kan det bli värre??

    SvaraRadera