lördag 13 november 2010

Stora Killen

Imorgon fyller vår älskling 2 månader! Helt otroligt vad tiden har gått fort.. När jag åker förbi Danderyds Sjukhus känns det nästan som det var igår vi åkte dit spända och nervösa (och med knappt om tid!). När vi äntligen lyckats hitta var man kunde köpa långtidsparkering var klockan fem i åtta och jag hade gråten i halsen och trodde seriöst att jag skulle missa operationstiden och... ja vad trodde jag egentligen? Att jag skulle vara tvungen att gå höggravid i all evighet? ;)

Skämt åsido, allt gick ju riktigt bra tillslut och nu har vi vårt lille mirakel här hemma. Se vad stor han har hunnit bli!

5 kommentarer:

  1. Grattis på 2-månadersdagen! Vad fin han är! Jag tycker man kan se er båda i hans ansikte! :) Är han av med skenan än?

    SvaraRadera
  2. Vilken fining! Vår lille är idag 8 dagar gammal. Vi var tillbaka på Danderyd idag för att göra hörseltest och jag blev så rörd av att vara där igen, stället som levererar mirakel...

    SvaraRadera
  3. En riktig sötnos! Hoppas ni mår bra.

    SvaraRadera
  4. Tack för era fina kommentarer!

    SvaraRadera