torsdag 11 november 2010

A Superman Baby

Är vad vi snart har här hemma - inhandlade nämligen 2 nya pyjamasar till L idag. Eller bytte till rätt stl rättare sagt. Kom hem med två styckna i stl 9-12 månader sist haha vet inte vad jag tänkte. Dessa är i stl 62-68, 4-6 månader alltså. Pga L:s skena måste vi köpa extra stora kläder men sen är det ju också rätt mysigt med mjuka pösiga pyjamasar som inte sitter åt nånstans, det skulle iaf jag tycka :)

Har gått omkring och varit sådär löjligt lycklig idag, älskar vår fina bebis så himla mycket - han är verkligen det bästa som hänt mej (oss)! Att jag lyckades samla på mej välbehövliga sömntimmar i natt bidrar säkert lite extra till dagens humör - la mej samtidigt som L slocknade, vid åtta sen sov vi till kvart i fyra i morse!

Today's Shopping:



Till mej själv blev det strumpor och amningsbehåar, inte värt nån bild direkt..


2 kommentarer:

  1. Visst gör lite extra sömn sååå mycket ;)

    vilka söta kläder till er lille! Hoppas allt rullar på fint där hemma, tiden rusar ju så fort och nu är han ju inte nyfödd längre :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina pyjamaser! Haha det är nog bara vi småbarnföräldrar som tycker att vi fått typ sovmorgon när vi fått sova ändå tills 4 , men skönt att få sova så många timmar i sträck! Jag såg i nåt inlägg längre ner när du skrev att L sovit så länge på dagen. Jag var orolig för det i flera månader att Alva skulle sova sämre på natten när hon sov länge på dagen, men det blev typ aldrig någon skillnad oavsett om hon sov 3 eller 6 timmar på dagen, natten blev ändå densamma! Kram Elin

    SvaraRadera