onsdag 2 mars 2011

Att prioritera

.. annat än bloggen är vad jag gjort dom senaste dagarna. Vår älskade lille L är fortfarande halvdann och behöver extra mycket omvårdnad och kärlek (hur nu det är möjligt att ge?). C kom upp till oss i QT igår så jag har helt enkelt hängt med familjen och inte ägnat bloggen en tanke. Tills nu. Sjönk precis ner i soffan efter vad som känns som en hel dag på språng..

Ändå skippade vi såklart både babysimmet och mammafikan idag, fast det gjorde inte så värst mycket. Tror jag kommer skippa onsdagsfikan med mammagänget även i fortsättningen - känns som vi inte får ut nåt av det. L är så pass mycket yngre än resten av bebisarna (1,5-2 månader) att vi liksom ligger i ofas. Fast sen tycker jag att mammorna är rätt tråkiga om jag ska vara ärlig. Jag finner liksom inget gemensamt att prata om utom just våra bebisar, som pga ålderskillnaden inte har så mycket gemensamt dom heller. Jaja nog om det.

Nu ska vi kolla på film - mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar