lördag 26 mars 2011

Skönt Trött

Är sådär skönt trött i hela kroppen som man blir efter ett riktigt ordentligt träningspass, i mitt fall 1,5 timmes downhill. Mina ben och armar känns som gelé och för en gångs skull är det inte bara huvudet som är trött utan varenda liten muskel i hela kroppen!

C är just nu iväg och cyklar andra halvan av kvällen. Lite trist är det ju att vi inte har möjlighet att cykla tillsammans men hey, jag är tacksam för att kunna komma iväg överhuvudtaget så ska inte klaga! Skyline är bara öppen fram tills maj så vi kör på så här ett tag till. Däremot har vi bestämt oss för att stå över säsongskorten för skidbackarna i år, så vette sjutton vad jag ska ägna mej åt för träning i vinter. Kanske dags att våga sej in på gymmet igen? Om inte annat så lär det ju bli lyft av bebis varje dag ;)

Nu ska jag hälla upp en kopp pepparmintste, njuta av min lördagskväll och invänta älskling som snart är hemma!

Just nu - soffhäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar