tisdag 15 mars 2011

Gick sådär..

att stanna inomhus hela dan. Både jag och L klättrade på väggarna (ja inte långt ifrån iallafall) efter lunch och jag hade helt slut på ideér när det gällde underhållning av liten bebis så vi hoppade in i bilen och drog ner till havet. 12 grader och snålblåst var det när vi kom fram men jag var utrustad med tjocktröja, vindtät jacka och så stormöverdraget på vagnen såklart. Under vår lite dryga 1,5 timmes promenad hann vädret vända totalt, plötsligt var solen framme, vindarna blåste varma och jag kunde slänga både ett och två lager kläder!



Här sov L sin eftermiddagslur - inte helt fel utsikt att vakna till!



Nyvaken sötnos fotad genom vindskyddet



Och så jag då!

1 kommentar:

  1. Åh, här är det väldigt kallt och blåsigt just nu, om än soligt. Vilken fantastiskt bild med vagnen vid vattnet - vill ha sånt väder och sådan utsikt NU!
    Ps: Som du skriver i ett annat inlägg så upplever jag också att att ha blivit mamma är det mest fantastiska som hänt mig! (Även om jag är "ganska" trött just nu)

    SvaraRadera