fredag 25 mars 2011

Fullt Upp!

Ibland slår det mej hur otroligt mycket TID jag hade innan jag blev mamma. Nu rullar dagarna på i ett, särskilt när vi är uppe i QT då det händer nåt hela tiden, och stunderna jag kan sätta mej ner en stund utan någon eller något som distraherar mej kan jag lätt räkna på en hand. Men samtidigt så älskar jag mitt nya liv, jag älskar att vara mamma! Jag har alltid vetat att jag gärna ville ha barn en dag men jag såg det aldrig som mitt ultimata mål eller "kall". Hade nog lite svårt att föreställa mej som mamma (även om min lillebror säkert kan intyga att jag ibland tjatade mer än hans riktiga mamma haha). Men så här i efterhand kan jag säga att bli mamma är det mest fantastiska som hänt mej, och jag är så oerhört tacksam och glad att jag får uppleva detta!



Min dagliga glädjeboost får jag från den här lille killen


1 kommentar:

  1. Finare bild på er får man leta efter :)
    Vilken änglarglädje ni har!!!

    SvaraRadera