lördag 12 mars 2011

Lite småsugen..

..på att klippa lugg igen. Känner för en liten förändring när det gäller mej själv! Har haft några deppiga dagar när jag liksom tvivlat på allt. Utvecklas lille L som han ska? Gör jag "rätt" när det gäller allt från introducering av smakportioner till läggrutiner? Ibland kan alla beslut och val kännas helt övermäktiga och där har jag varit i ett par dagar. MEN nånstans så vet jag ju att jag har världens sötaste lille kille som mår toppen och växer helt som han ska, och gör nya små framsteg varje dag. Och viktigast av allt,  han har två föräldrar som älskar honom över allt annat och tar hand om honom på bästa tänkbara sätt! Jag vet så väl att jag inte ska lyssna för mycket på andra mammors "expertråd", jämföra och bli orolig att min bebis inte gör samma saker som andra i hans ålder men ibland är det svårt att låta bli..


Vad säger ni? Borde jag ta till saxen igen?
(Boka klipptid med andra ord)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar