tisdag 22 mars 2011

Ögonlock som trillar ner..

..av sej själva har jag just nu. Har haft den längsta dagen på länge måste jag nog säga. Lille L väckte mej kl sex imorse och tyckte att det var dags att gå upp, sedan var det konstant underhållning som krävdes resten av dagen (fick absolut inte lämna hans synfält i mer än några sekunder), med undantag för två korta tupplurar på 20-30 minuter då jag hade möjlighet att stoppa i mej lite mat/dricka en kopp te/ta några andetag/gå på toa.. Minns att jag tittade på klockan efter lunch och gissade att den skulle vara iallafall närmre klockan fyra och så hade den precis slagit ett!

Känns som jag varit vaken i två dagar haha. Men jag ska inte klaga, nu ligger lillfisen nerbäddad i sin säng sedan ett par timmar tillbaka och jag ska äntligen lägga även mitt huvud på kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar