måndag 21 mars 2011

Musarm

Har jag snart efter allt frenetiskt klickande på min (sega) laptop. Gör allt från skriver email till gamla hyresvärdar, bokar biljetter, letar hotell och googlar resestrolleys - hela köret samtidigt. Plus att jag blir så förbaskat småsugen/stressad när jag håller på med sånt här att jag konstant måste ha nåt i munnen att tugga på. Och det är tyvärr inga äpplen eller morotsstavar vi pratar om... Nej, sockrigt och fettigt är vad smaklökarna vill ha!

Här är förresten strolleyn jag är såld på:



Quinny Zapp Xtra 2011 - väger 8 lätta kilon!


Nu gäller det bara att hitta någon distributör på NZ som har den nya modellen - på Baby City idag hade dom ingen aning om att en ny (vändbar) modell kommit ut. Funderar på att beställa en från Singapore och få den levererad till hotellet när vi kommer dit, fast det kanske är i riskablaste laget? Tänk om den inte dyker upp och vi står vagnlösa i värmen med en säkert by then 12 kilos klimp (L vägde in på 10 kilo i fredags). Får nog fundera ett tag till på den..

Nu - sängen! Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar