torsdag 19 november 2009

In a hurry




Här är lite bättre bilder på min nya look! Är riktigt nöjd även om det är ovant med allt hår hängades i ögonen haha. Tror jag måste tillbaka redan nästa vecka o be om några mm trim.
Det har varit all go hela morgonen - jag o älskling har varit på casting för en reklamfilm, får veta hur det gick på måndag. Hittills har jag inte haft nån större tur så jag har låga förväntingar denna gång! Men kändes SÅ bra att ha min fina älskling med mej istället för att låtsas vara kärleksfull med nån okänd grabb, förhoppningsvis lyste det igenom även on camera :)

Nu måste jag verkligen börja packa min väska - flyger ju upp till Auckland om bara några timmar o jag har ingen aning om vad jag ska ta med mej! Vad har man på sej under Super-cross med eventuellt after-party efteråt? Antar att dress-code för tjejer kommer att vara korta läderkjolar, urringat och lackstövlar - det har man ju sett på tv haha. Inget som direkt finns i min garderob dock så det är mer troligt att det blir jeans o nån top!

Hej hopp nu måste jag dra

2 kommentarer:

  1. Finfin du blev i den nya frisyren, passar dig. Nu har vi nästan exakt samma typ av frisyr, fast jag är ju riktigt mörkbrun igen. Min mörka färg passar det svenska november-vädret, sjukt deppigt väder just nu.

    Ha en trevlig weekend uppe i Auckland.

    Saknar dig som alltid, pusssss

    SvaraRadera
  2. Åh du måste lägga ut en bild på din blogg så jag får se! Ja vet, tvekade faktiskt en bra stund om jag verkligen skulle klippa lugg då jag kände mej lite som en härmapa iochmed alla ni tjejkompisar som redan har en.. fast sen tänkte jag att ja hinner växa ut den tills jag kommer hem nästa gång :) Miss u vännen! Pussssss

    SvaraRadera