söndag 1 november 2009

A man's best friend


Får jag lov att presentera Dorge; I och F:s vilda men väldigt snälla hund som är en ständig följeslagare på alla cykelkvällar:






Dessa bilder är ifrån helgen då jag och I cyklade 7mile.

Han är verkligen ett orginal, är en riktig vallhund och har således grymt mycket energi men även en stor personlighet! När I glömde sin hjälm hemma fick jag agera hundvakt under en (osäker) kvart där Dorge försökte simma ifatt ankor skällde hejvilt när de flög ifrån honom. Tillslut kände jag att det var säkrast att hålla honom i halsbandet tills I kom tillbaka. Passade på att ta lite foton medan jag väntade!

1 kommentar:

  1. Hej sötnos, kan vi ta telefondaten när det är tisdag kväll här och onsdag morgon hos dig? Passar det för dig? Annars hittar vi en annan tidpunkt under veckan :-)

    By the way, jättefina bilder du tar hela tiden... Bilder som man kan drömma sig bort i.

    Pusssss gumman

    SvaraRadera