onsdag 11 november 2009

Ladies Night

Ikväll har jag (tillsammans med I) coachat en grupp tjejer på cyklar vid 7mile - en totalt annorlunda upplevelese från dom vanligtsvis kill-fyllda cykelkvällarna. Blev såklart inte mycket cyklande för min del men det var kul att kunna inspirera andra tjejer!

Imorrn bär det av ner till farmen - jag o C:s mamma ska göra stan tänkte vi o sen provbaka olika cheese-cakes inför Christmas Day, alltmedans C förmodligen kör traktor. Väldigt bra arbetsfördelning eller hur?




Hoppas få in en tidig powerwalk imorrn innan vi åker, om vädret tillåter dvs! Natten som var blåste det sån storm att både jag o C vaknade halvt vettskrämda kl 3 o trodde helt allvarligt att huset skulle blåsa omkull..

Oj vad sent det hann bli - klockan är redan 10 i elva o jag har inte ens duschat! Börjar nästan redan ångra det där om att ställa klockan på kvart i sju o gå upp o gå.. Hmm får se hur det blir med den saken ;)

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar