tisdag 10 november 2009

Som förr i tiden..

Sitter här nyduschad i en alldeles för stor t-shirt från pappa.. känns som när jag var liten igen. Jag älskade nämligen att sova i pappas stora t-shirtar - smög alltid in o "lånade" dom från hans garderob! Lärde mej snart att ta dom med hål i som låg längst in, annars blev han irriterad över att han aldrig hade några t-shirtar haha.

Appropå pappa - jag höll helt på att missa att det var fars dag i söndags! Här firar man nämligen inte på samma dag så jag hade ingen som helst koll.. som tur var påminde mamma mej då jag pratade med henne i måndagsmorse. O då var det ju fortfarande söndagkväll i Sverige..




Nu ska jag gå upp och dricka en kopp varm choklad o kolla lite på tv med älsklingen innan det är dags att hoppa i säng!

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar