måndag 23 november 2009

"Absolutely Shattered"

Fick jag just höra av C:s mamma att jag låter.. Det var ju inge vidare intryck haha. Är nog faktiskt fortfarande jäkligt trött då jag känner efter. Har varit en lång helg med lite sömn. Om jag LÅTER trött så måste jag ju SE ännu tröttare ut.. well jag har ett bombnedslag till hem att städa så jag kommer inte att behöva gå utanför dörren på bra många timmar!

Shit det är bara 1 vecka kvar tills C:s 30-års dag, vilket betyder att Blair o Joe kommer redan nu på söndag o nästa torsdag flyger jag o C till Oz! Att det sen är jul om mindre än 4 veckor o vi inte har planerat var/hur o vilken dag vi ska fira gör ju inte saken bättre.. Blir halvt utmattad bara av att tänka på det!

Till Mt Maungmanui där vi stannade fredag till lördag åker jag väldigt gärna snart igen; det påminner väldigt mycket om Mooloolaba i Australien där jag tidigare bodde! Dom här bilderna togs i lördags morse då vi efter frukost på ett av strand-caféerna gick upp till toppen av the Mount :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar