måndag 23 november 2009

Coffee no. 2

Är inne på kaffe nr 2 men inte hjälper det mycket! Tvättmaskinen går varm, har tvättat 3 maskiner so far och det är nog iallafall 1-2 to go.. Kombinationen trött och stressad är ingen vidare kombination! Jag känner att jag har så jäkla mycket jag vill få gjort innan nästa vecka men vet inte riktigt hur tiden ska räcka till.. eller energin för den delen! Om jag lyckas få iordning här hemma, måla lite på min tavla (måste bli klar innan jul!), börja förbereda C:s b-day och hinner med att storhandla innan kvällen så är jag nöjd. Ett träningspass på gymmet eller cykeln skulle inte sitta fel, men förhoppningsvis kan jag få med älskling på det när han kommer hem från farmen.

Längtar efter att köra moto-cross igen - det var evigheter sen!

Bilder från helgens super-cross o stjärnan Chad Reed (som C brukade träna med!) kommer här:


Hamilton Stadium


Det blev aldrig tråkigt utan hände något hela tiden!

Åkarna hade bara några minuters vila mellan varje heat - imponerande fitness!

Det hoppades hejvilt

Chad Reed no.1 - kvällens absoluta stjärna som vann alla sina race och även var arrangör av eventet

Rider i 250 cc går i mål

Finalracet går av stapeln


Chad över mållinjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar