torsdag 12 november 2009

I did it

Gick upp kvart i sju o gick ut o gick alltså. Blev en 30 minuters snabb powerwalk/jog innan det bar av hem för frukost, dusch o packa ihop väskan.








Så underbart fint ute när solen precis gått upp över bergstopparna - jag älskar det härliga morgonljuset!

Nu ligger jag inne i vårt rum ute på farmen, precis hemkommen från Invers där jag o C:s mamma sprungit runt o gjort diverse ärenden, några affärer och lite shopping hann vi såklart också med :) Har bytt om till mjukisbyxor och en skön hoodie o ligger nu nerbäddad under en tjock filt - mysigt!

Känns faktiskt bra att vara här nere, ibland behöver man komma hemifrån för att kunna se på saker med nya ögon. Precis vad jag gör just nu.. Jag och C:s mamma har spånat på framtida affärsideér o jag tror att jag hittat nåt som skulle passa mej perfekt!

Bye for now

1 kommentar:

  1. Hej sötnos, härliga bilder du tog på din promenad imorse. Ser helt udnerbart ut! Kan säga att jag saknar sommaren tokmycket, hät är det typiskt novemberväder, regn, grått och läskig snålblåst. Ja, du vet ju hur det svenska novembervädret är. Annars är Johan på g och ska börja jobba inne i stan nu medans jag tillsvidare harvar på med mitt. Förhoppningsvis så blir det inte många veckor till med mina extrajobb.
    Låter spännande att du och C´s mamma har hittat en affärsidé som skulle passa dig. Du får berätta mer nästa gång vi pratar, vilket jag hoppas blir snart.

    Pussss och stor kram till dig vännen <3<3<3

    SvaraRadera